Tot auzim in ultima vreme pe o multime de situri vorbindu-se despre promovare si optimizare seo in mediul online. Ce inseamna promovare si optimizare seo, ce inseamna solutii SEO pentru mediul de afaceri care isi cauta clientela si pe web sau exclusiv pe web? In primul rand sa traducem aceste trei cuvinte abreviate SEO= search engine optimization. SEO inseamna ca vorbim despre un set de actiuni desfasurate asupra unui site, cu scopul de a ajunge la un consens asupra cuvintelor cheie care-l caracterizeaza. Rezultatele sunt foarte concrete si pot fi masurate cu usurinta atunci cand utilizatorii cauta in motoarele de cautare acele cuvinte cheie definitorii pentru site-ul nostru de care vorbeam. Daca optimizarea s-a facut bine atunci in primele 10 rezultate difuzate de motoarele de cautare se va gasi si situl nostru, daca nu, nu se va gasi. In plus, optimizarea trebuie sa fie astfel facuta incat sa se alinieze cerintelor mereu actualizate ale motoarelor de cautare.
Bun, am inteles ce este SEO in sine, dar in ce scop aplicam acest SEO pentru situl nostru? E simplu, avem nevoie sa aducem la noi pe site clientii targetati, adica acei utilizatori care cumpara de pe situl nostru si devin, in timp, clienti fideli ai sitului nostru. Promovarea SEO bine facuta poate atrage linkuri spre situl nostru si astfel va influenta pozitia sitului in motoarele de cautare. Practic, SEO este o munca vitala pentru succesul oricarui site, indiferent de profilul sau.
Orice firma care se ocupa in mod profesionist de promovarea si optimizarea SEO va ofera niste servicii de baza care nu trebuie sa lipseasca niciodata din portofoliul lor de prezentare. Astfel, daca apelati la o firma specializata pe SEO trebuie sa stiti ca veti primi urmatoarele servicii: verificarea cuvintelor cheie si alegerea cuvintelor optime, pentru ca nu toate cuvintele cheie sunt la fel de cautate de catre utilizatori sau daca sunt foarte cautate este posibil sa existe concurenta prea mare, care va poate afecta negativ traficul sitului dvs.; optimizarea sitului pe continut si pe structura, pentru ca nu este suficient ca articolele sa fie bine scrise dpv SEO daca situl are o structura nepotrivita; promovarea sitului pentru linkuri, pentru ca mai multe linkuri spre situl nostru pe alte situri inseamna o pozitie mai buna in cadrul motoarelor de cautare; promovarea sitului prin articole, pentru ca s-a stabilit clar ca oamenii sunt atrasi de informatie, de articole originale si calitative prin intermediul carora se face publicitate sitului nostru, o publicitate care de aceasta data are cea mai buna justificare, aceea a informarii impartiale; promovarea sitului prin comentarii, pentru ca forumurile sau siturile/blogurile care au posibilitatea de comentariu sunt pline de comentarii pozitive sau negative despre produse, servicii, idei sau situatii, si aceste comentarii influenteaza decizia de cumparare finala a clientilor sitului nostru; recomandarea si promovarea sitului pe retelele sociale, pentru ca acestea din urma au devenit atat de populare si de folosite de milioane de oameni incat e cu neputinta sa dam la o parte rolul lor promotional, persuasiv si chiar manipulativ uneori; rapoartele SEO periodice, pentru ca proprietarii de site trebuie sa stie si sa inteleaga pentru ce dau banii, iar rolul acestor rapoarte este acela de a explica si justifica fiecare ban cheltuit de catre beneficiar. Aidoma lumii reale, lumea virtuala are regulile ei scrise sau nescrise, si pentru a avea succes si audienta (sau trafic, cum se spune in limbajul online) trebuie sa ne armonizam cu ele, pentru a obtine maxim de eficienta si castig.
optimizare site, promovare site
No comments:
Post a Comment